Maximal otur!

Inte min dag i dag har bara hänt dåliga saker och kl är bara halv 2!
Började men att jag tog sönder fönster rutan i morse hade fönstret öppen utan hasp så de flög upp och ja den gick sönder.
mamma kommer upp och är typ skit arg ja men tack jag visste ju att fönsteret skulle blåsa upp skyll på mig tack!
Sen ville jag låna pappas dator eftersom jag har min i skolan och jag fick knappt låna den och ta med den upp på mitt rum eftersom han är så rädd om den och den är ganska ny.
Mitt framför pappa fasnar jag med sladden i dörren och tappar datorn i golvet! Mer skäll tacktack!
Sen nu såg jag att laddaren har gått sönder den gick av när den fasnade i dörren, nu ska jag gå ner och få mer skäll tacktack!
Ska ner till Hanna snart får hoppas de blir bättre jag tänker i alla fall inte bära eller göra något i dag!


Kommentarer
Postat av: Giant Secret

De lät inge vidare du gumman.. "/

2009-08-23 @ 15:37:44
URL: http://giantsecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0