Ut i kväll :)

Hade tänkt en kväll med Sandra och Hanna sen många mer trevliga folk.
Har lite svårt för attt bestämma mig vad jag ska ha på mig lite jobbigt men som sagt jag jobbar på de :P
Får min lön på måndag också :D As glad då blir de färga håret och grejor.
Försökte plugga i går med men de gick inte så bra men jag har tänkt lite nu tro de eller ej :P
Jo att om man göra alla saker direkt så får man en massa tid över till roliga saker :D
De två första åren på gymnasium har jag bara lagt allt åt sidan och tänkt "ja men jag tar de sen"
Men nu är jag duktig och gör allt direkt, mycket smart Pernilla!
Bye bye

Här är  en blandad bild med Hanna,jag och Sandra :D


Kommentarer
Postat av: Giant Secret

Ha så skoj ikväll sweetheart ;)

2009-08-22 @ 16:48:04
URL: http://giantsecret.blogg.se/
Postat av: christian. c

fasta skinkor:P hehe

2009-09-08 @ 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0