Vaken nu :D

Var ju på andjakt i morse ingen speciell upplevelse måste jag säga.
Vi var bara där en timme sen körde marielle hem oss :D På den timmen hörde vi ett skott men såg inget så roligare var de inte okej att vi stod i fågeltornet istället för på andra sidan eller i vattnet men ändå nej andjakt suger!
Nu väntar jag bara på att min käre mor ska komma så jag kan åka hem:D
Känner att pongo börjar bli raslös nu och vill inte sova längre så de får blir att gå ut med honom(tack och lov att de inte regnar längre)
På tal om inget så sa maggan nyss att hon hade varit ute med sin hund(En tik) och när hunden satte sig och kissade så öppnar någon ett fönster och skriker: Ta upp hundskiten efter dig!
Detta har hänt två gånger på denna veckan fast inte samma person så de är nog någon i 1 an som tror att tikar bara skiter eller att man har gått här i nästan 3 år och inte hört att man ska plocka upp skiten efter sig, jo tack de har vi hört ett antal gånger!
Men denna gången var de bara piss jag vet inte men den personen som skrek kan ju visa mig hur man plockar upp hundens kiss!


Bye bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0