Keep it real :)

Dagen började med en Svenska lektion sen slutade jag, gick och åt sen nu sitter jag här :P
Det snöar massor ute tycker det ser väldigt mysigt ut, försöker även få min mobil att funka eller jo den funkar men när jag ska föra över bilder så är de fel i anslutningen blir så trött på sånt.
Tänkte jag skulle lägga upp bilder på min nya hårfärg plus lite till bilder med inte de.
Slutar troligtvis på onsdag längtar till att få komma hem :)

Ska hämta ut mitt pass på torsdag med, eftersom jag och Hanna åker till USA den 23 januari! :D
Kommer bli as kul tror jag :) men nu ska jag kolla på tv eller gå och trakasera Hanna. Bye bye



Bjuder på en till julbild :)







Kommentarer
Postat av: Klara-tävlingsryttare med världens finaste ponny

SV: Jo, men vissa som har heta hästar och kan rida kan ju hantera det

2010-01-08 @ 14:35:48
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0