Jul känsla

I dag har jag verkligen kännt jul känsla! jag vet inte riktigt varför, de är ju prcis ingen snö ute.
Men endå känns att de börjar närma sig måste verkligen åka och köpa jul klappar.
Har inte Pongo med mig denna veckan till skolan.Han fick vara hemma och springa i stället.
Min bror fyller 20 i helgen så hoppas de händer något kul i alla fall ska nog träffa Sandra med :)
Nästa helg blir de förhoppningsvis att åka till Frida hela helgen kommer bli awsome :)

Btw så har jag nästan gjort klart alla inlämnings upgifter i skolan så kan nog ta de lite lungt nästa vecka om vi inte får mer arbeten.
Pratade med svenn också kanske skulle får komp upg för matten så jag slipper göra färdigt de två sista kap i boken, mycket skönt måste jag säga fattar typ inget av den s**ten.

Nu ska jag kolla på Married sen blir de etstet och måla tomtar med Hanna xD
Bye Bye


Bjuder på en bild med min hund. Från förra julen, är han inte söt med sin rosett ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0