Kände de var dax igen :)

Var ett tag sen jag upptaderade nu har väl inte haft något roligt att skriva om eller helt enkelt inte behöft skriva av mig :p
Varit en soft dag i dag i alla fall hade en halvtimme lektion och nu är de bara plugga som gäller:P
Helgen var sjukt rolig på fredagen var jag på centrum mycket kul måste jag säga, lite tråkigt att dom bygger om där bara :(
Lördagen var jag på fest hos Koffe för han fyllde år efter tequilan försvan mitt minne men en mycket trevlig kväll.
Lärde mig också en ny ramsa som jag måste skriva :)

Full idag, Full imorgon
Så ser livet ut för mig!
Jag ska aldrig svika flaskan
Jag ska aldrig gifa mig
Och på min gravsten så ska det skrivas
Med Stora bokstäver på latin
Att här under vilar stoftet av ett jävla fyllesvin!








Kommentarer
Postat av: sandra

woho de var på tiden;)

2009-12-01 @ 00:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0