Frida gör min dag :)

Nu tänkte jag sova ialf ska på studie resa kl 07,15 i morgon trevligt :D


Frida gör mig alltid så glad, hon är alltid nästan positiv och även fast de är svårt för henne så känns de som att hon hjälper ändå alla andra först.
Vi har alltid så sjukt roligt och hittar på de mest sjuka sakerna och jag uppskattar henne som fan att ha henne som vän för hon är verkligen värd guld och den som säger annat ska strypas!
Hon är bara helt underbar :)
Många plus till henne!


Ps. alla borde kolla biktme.se sidan sjukt rolig!







Kommentarer
Postat av: Peter

Frida är bäst.. <3

2009-09-02 @ 23:51:10
Postat av: Frida

Va du är uuunderbar gumman . Va gla jag bli :) <3

2009-09-03 @ 18:55:09
URL: http://fridalarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0