Härlig dag

Har typ inte haft någon lektion i dag så vi slutade väldigt tidigt ska  bara ha samtal med ann kl 11.25 sen ska jag åka hem vad 16.30 :)
I mogon blir de bara ta de lungt och kolla på film med Hanna och koffe.
I dag känns bara som en underbar dag vet inte rikigt varför men jag hoppas de händer något underbart  :)
Peter skulle hämta Frida i dag så jag får väl gå ut och hälsa :)
För övrigt så ska jag spåra med min hund i helgen sen på lördag fyller Emma år och då blir de fest :D Tror vi skulle vara hos johan ?
Blir säkert jätte kul.
Blir nog inget chipendales eftersom biljetterna var sålda :( så om man ska åka så blir de till malmö och känner inte rikigt för de så de får bli krogen hemma på min födelsedag i stället, lika glad för de:P
Jag har inte planerat så mycket inför min 18 års fest bara att den ska vara helgen efter min födelsedag de blir nog sms inbjudningar i alla fall för jag orkar inte sitta och skriva brev.bye bye<3



Dagens önskningar

  • - att de händer någon underbart
  • - Rida ponnyn
  • - Åka hem
  • - baka :D
  • - Sova ordentligt inför i morgon
  • - Plugga
  • - Spåra





Kommentarer
Postat av: Anonym

sjuuuukt snyggg! msn?(A)

2009-10-03 @ 13:45:53
Postat av: Anonym

sjukt snygg!! msn?(A):)

2009-10-03 @ 13:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0