Skicka, inte skicka?

Hej hej tillbaka till skolan igen :) Kom i går eftersom Tove skulle åka ner då.
Har ialf fått ett brev som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera, om jag ska svara eller helt enkelt skita i de och vara en fittig bitch.
Jag behöver ju inte svara egentligen men ne jag vet inte riktigt själv hur jag ska göra :/
Låg vaken as länge i går och bara tänkte på vad jag skulle svaraoch om jag skulle skriva tillbaka över huvud taget, vad jag skulle skriva och massa tankar som bara snurrade :/
Jag vet inte själv vad jag vill än eftersom halva mig vill inget just nu.
Jag ska tänka ett tag får se hur de blir.


Dagens önskningar

  • - Byta bort mitt tråkiga liv mot ett väldigt roligt liv.
  • - Gå ut skolan nu!
  • - Fixa eget place.
  • - En förlängningsslad.
  • -Alkohol

Kommentarer
Postat av: HannaBanna

GE MIG ALKOHOL !

2009-09-07 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0