Studie resa

Ja vi var ju på studie resa i skåne förra veckan.
Självklart bjuder jag på mig själv och gör resan så mycket roligare.
Jag skiter i att bilderna är fula/cp efterblivna you name it. Man behöver inte vara perfekt för att ha kul.
Inget smink, inget plattat hår, inga snygga kläder bara cp kul.




Detta behöver man ju klart när man ska åka i två timmar :)






Cornelia var glad :)





Johanna var super glad :)




Fanny åt mat :)



Hanna var galen :P




Jag blev galen!




Stor rökarn! :P




Jag blev mer galen :D




HAnna är jätte glad :D





De är bara till att älska bilden gott folk :D



Nu kommer lite mer seriösare bilder :)



Appoterade i vattnet :)




:)





Väntar på kommando :)




:)




Detta gjorde att vi orkade dagen <3








Vildsvin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0