Gilla vs Ogilla




Gilla:

1. Julkänsla


Är det bara jag som börja känns sjukt mycket julkänsla? Ljus, tomtar, julklappar åh jag blir helt pirrig!
Sen älskar jag att kolla på julfilmer det gör känslan lite extra bra :)

2. Julklappar

Jag är nog världens störsa presentfantast! Jag bara älskar att gå och handla julklappar men framför allt att få dem så klart :D Jag blir som ett litet barn på julafton när man ska öppna alla fina julklappar.

3. Varm oboy/ te

Kurra ihop sig i soffan med någon man tycker om eller själv funkar utmärkt med ett glas varm oboy eller te och en julig film! åh vad mysigt det är! Helt underbart att kolla på den tända grannen med.

4.Klänningar

Jag har åter igen snöat in på klänningar! alla borde ut och köpa en just nu! Det må vara  kallt men ska man vara fin får man lida pin ;)

5.Önskelistor


Helt klart en gilla grej! Man skriver en lista på vad man önskar sig mest och kanske om man har tur så kommer man få någon på listan :) Mest älskar jag nog småbarns önskelistor kanske 2 vettiga saker resten helt flummiga saker, underbart! Ingen blir för gammal för att skriva en önskelista!

6.Choklad kalender

Det är bara en sak man alltid kommer hålla på med och varför chokladen i kalendrar smakar så gott har jag ingen anning om men det är nice. Ingen blir för gammal för choklad kalendrar!


7. Åka pulka


Finns det något roligare? nej jag tror inte det! Hellre ett barn i snön än snö på ett barn.


8. Citat

Finns massor av olika citat och just nu gillar jag citaten : Life is hard; It´s harder if you´re stupid! och ett från palamentet faktiskt: Där kuken åker in åker ångesten ut.





Ogilla:


1.Julstädning

Visst är det fint när man väl är färdig men vägen är lång dit, usch!


2. Gips

Det bara suger helt enkelt.  Jag måste sluta vara så klumpig!


3. Julkladendern på tv


Förlåt men den suger verkligen! Jag har fan mer fantasi ! Ne greveholm ska de vara!



Det blev inte så många på ogilla listan men det tycker jag är bra, ingen ska vara negativ!

Btw Tack Daniella som har lovat mig en middag :D








Kommentarer
Postat av: LOLLO

HAHAH hoppas du inte menar daniella karlsson?

det lär aldrig bli av isf , världens stördaste lataste mongo kusin ;D

2010-12-06 @ 21:55:26
URL: http://livetsomjohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0