Tja!

Hejsan! hur är läget? Själv sitter jag och äter frukost och önskar att jag kunde gå :P Men det är endast exakt en vecka kvar i morgon :D Då ska jag plåta om benet och förhoppningsvis börja gå hos sjukgymnasten :D

Annars händer det inte så mycket, jag har julstädat :P Vuxen poäng till mig!
Jag är också snart klar med mina julklappar :D Jag är nog en riktig presentfantast , jag älskare att ge men framför allt att få :D

Jag har önskat mig ett rött wii i julklapp av mamma och pappa man får ju hoppas att man får ett ;)

Vad har ni önskat er i julklapp?



Btw Jag hittade ett recept som såg super gott ut och inte så svårt att göra! Lägger upp det lite senare :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Fin blogg! Jag har faktiskt också önskat mig ett wii!

2010-12-06 @ 13:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0