Vf jag inte har bloggat idag

Anledningen till varför jag inte har bloggat idag är för jag har kännt mig väldigt deppig dels på grund av att jag ska till sjukhuset imorgon och dels på grund av att jag känner att jag har bara ett gäst rum hos mamma & pappa.


Anledning 1.


Många kanske tycker jag är helt galen eftersom jag deppar över att åka till sjukhuset imorgon men varför jag är så deppig är för att jag hela tiden får höra "Jaha hur stor är chansen att du får ta bort gipset i morgon, typ inte alls stor chans" När jag tänker efter så har de rätt det är inte alls stor chans... det är större chans att de säger att jag måste gå mer med gips eller de ska operera igen... jag tycker verkligen inte om sjukhuset och jag mår smått illa när jag tänker på att jag måste sätta min fot där igen.. inte i någon snar framtid utan imorgon exakt kl 10.40!


Anledning 2.

Jag bytte rum med min lilla syster för ett tag sen och nu när jag åkte till mamma och pappa så hade mamma lovat mig att städa och fixa. Problemet är bara att det känns inte som mitt eget rum längre utan snarare ett gästrum vilket ger blandade känslor, ibland är jag osäker på vilket man ska kalla hem. Jag trivs jätte bra med min pojkvän Mattias och det hade inte kunnat bli bättre men det känns verkligen som jag flyttar ur mammas och pappas hus.. jag vill ha mitt egna rum som är städat så som jag vill, alla saker ställda så som jag vill... även att jag inte är här så mycket.
Jag vill bara hälsa på mamma & pappa och se mitt rum som ett rum inte som en förråd eller gästrum.



Därför har jag bara försökt att göra saker som får mig att tänka på annat men det kommer alltid tillbaka.


Önska mig lycka till 1 dag kvar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0