Underbara dagar

Älskar vädret ute! Idag har de mest varit plugg, de suger men om man kan vara ute och plugga duger de :)
Var och badade hundarna i går med Frida & Hanna eller rättare sagt deras hundar. Min lilla bebis är hemma .
Senare solade/ pluggade vi hela dagen (Frida,Maggan, Lisa, Nickie, Hanna & Jag)

Är de inte helt underbart att se allt grönt och känna hur solen bränna sönder axlarna? Jag älskar de!
Man blir så himla glad av detta vädret även att de kan bli lite varmt i bland så är det bra mycket bättre än snö.

Tog tyvärr inte så många bilder men två st lyckades jag ta :)




Vox & Frida





Hanna Banna :)




Lev livet så som du vill andra ska leva sitt / Byebye

Kommentarer
Postat av: Nickie

Nicke? Vem är det? 8-)

2010-06-03 @ 20:59:54
URL: http://nickiekick.blogg.se/
Postat av: daniella

solen är ju dock borta nu :(

men sköna sommarbilder!

2010-06-08 @ 09:41:37
URL: http://kkungkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0