.......?

Jag vet inte rikigt hur jag känner just nu, jag börjar får sån panik.
Jag pendlar mellan att må skit och bra, finns så mycket jag vill göra med har inte tid..
ska jag plugga efter studenten? ska jag söka jobb? kommer jag sluta som någon och bara sitta hemma i en lägenhet helt ensam?
slutet på skolan gör mig rädd för jag vet inte vad jag ska göra.
På ett sätt är de skönt att slippa plugga, slippa skolan blabla men när jag tar studenten så kommer ingen säga gör detta eller detta är din plan.
Jag måste tänka själv och de skrämmer mig mer än något annat, jag är så rädd att vara ensam så rädd för att förlora allt jag har nu.. eller vad har jag nu?
Livet skrämmer mig mer och mer och vet inte riktigt vad jag ska göra? vilket håll förväntas jag att gå?Kommer jag att välja rätt håll?


Ensamheten skrämmer mig men de skrämmer mig inte mer än vad som förväntas av mig som "vuxen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0