Hemma igen

Hemma från sjukhuset detta har nog varit en av mina värre besök där tyvärr.
Åkte in i måndags och fick komma hem i dag kan inte säga att jag är 100% okej men mycket bättre och jaa jag kan ju faktisk andas själv nu!

Men som sagt en av mina jobbigaste tider jag haft på sjukhus någonsin och man blir lätt deppig och så men min älskade Frida håller mitt humör uppe :) Hon får mig verkligen på fötter igen när jag som mest vill ligga, Hon är den som de känns har verkligen saknat mig och framför allt ens märkt att jag varit borta!
Jag behöver Frida nu och för alltid.
Ingen Pernilla utan Frida.
Tack för du finns gumman<3


Ja de var lite smör ord där, kan behövas i bland men försöker som sagt bli frisk igen kan ju börja säga vad de var för fel:
Extrem Lunginflamation, höger och vänster sida(alltså dubbel)
Andningssvårigheter(Ungefär var 4de timme var jag tvungen att andas i en halolataor)
Dåliga blodvärden
Feber
Extrem hosta(Pga lunginf.)
Lågt blodtryck.


De var nog de mesta men nu äter jag massa piller och hoppas på att bli frisk :)

Försökte gå en sväng med pongo men blev anfådd efter bara några meter så fick vända igen.





Kommentarer
Postat av: Louise - Mamma till Eddie ♥

fyyy! :O :( tur att du är bättre nu Pillan! =)

2010-03-12 @ 06:56:15
URL: http://louisekumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0