Inget är omöjligt men hur fan lyckas man?

Jag och Frida satt igår och kollade på olika sex ställningar och jag har nu valt ut 5 st som ser jaa hur fan lyckas man? kanske om man vore en acrobat eller kanske super vig elit idrottare?  någon gång i mitt liv ska jag ge mig på att testa dessa, de fanns förstås fler roliga lite anorlunda ställningar men dessa valde jag :)
(bilderna är tagna från www.sexinfo101.com kolla in sidan för fler roliga ställningar!)




NR 1



Som sagt inget är omöjligt men hur fan lyckas man?


NR 2



Hmm jag tror inte killen tycker de är så skönt med snorren bakåtböjd? desutom måste den ju vara ganska lång för att inte åka ur hela tiden?



NR 3



Åter igen om man vore en acrobat eller super vig....


NR 4



Inga kommentarer jag fattar inte hur de ska gå till?


NR 5



Här får killen kämpa gärnet bara med att orka dra upp sig på stången, den som klarar de e ju lite fiffig :D



Ja de e bara hem och öva nu mina kära läsare :)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAhaha , du är nyttigt ;) <3

2010-03-18 @ 14:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0