Pernillas gilla VS ogilla lista :)






Gillar listan:)



1.Balklänningar
Snart är de dax för bal och halva nöjet är givetvis att hitta den perfekta balklänningen, starkt gillad av mig


2.Hemma fest.
Visst är de verkligen igen som vill ha hemma fester längre? jag kan nog lista ut varför!
1. Dumma folk snor
2.Dumma folk är respektlösa
3. Dumma Folk börjar alltid slås
Jag skulle kunna göra denna hemska listan jätte lång men när väl någon har en hemma fest är de två tummar upp från min sida!Mer hemma fester åt folket och mer anstalter åt de dumma folket



3.Folk som är elaka mot de som förtjänar de.
snabba.dumma kommentarer eller vad som helst allt för att göra personens liv hemskt. de är sann glädje.



4.Facebook

Har blivit en mycket populär sida. Är de tecken på att vi inte har något liv ? Nej då låt oss starta en funclub istället.
Just nu tummar upp från min sida :)


5. Riktiga kompisar

En vän som alltid är där när du behöver den, en vän som står brevid dig i vårt och tort. De är lätt att hitta en vän men att hitta en rikigt vän är mycket svårare än du tror.





Ogilla listan!



1.Våldtäcksmen
Jag tror inte såna "människor" om man nu kan kalla dem för de vet hur mycket de sabbar i en människas liv!
Jag tycker personligen att man ska kapa snorren på dem och sedan låsa in dem i en källare så kanske de känner en knuta vad de tjejer/killar går igenom efter en våldtäckt.


2.Barn som växer upp för snabbt

Visst är de coolt att sminka sig osv men när ska de har tid till att vara barn? Sminka sig m.m. kan man göra hela livet men du får bara en chans till att vara barn! Dagens samhäller tvingar dessa barn att växa från sin nallar alldelses för fort.
Kommer de någonsin kunna säga "de var bättre när man var liten"?
De finns de som är 14 år till och med yngre som vill likna någon sorts sex symbol!
Detta är sjukt starkt ogillat av mig!


3.Tjocka människor som skyller ifrån sig
Såg ett tv pogram heromdagen och så var de tjocka människor som behövde hjälp med sin vikt, de kunde inte träna eftersom knäna höll inte.
Här kommer de jag ogillar! de skyller på någon annan Ex

- De sa inte att jag skulle bli fet av maten(Idiot kolla kaloriinehållet så får du svaret. Har någon någonsin blivit smal av pizza & mc? nej skulle inte tro så!)

-Man måste få unna sig något gott ibland(Själklart får man de så länge man inte väger 200 kg och äter kilovis av de.)

De var mer sjuka ursäkter som kom upp och jag blir bara arg så fort jag hör de. De har själva satt sig och ännu värre deras barn i denna situvationen själva!



4.Bilddagbokens "blogg"
Jag har bara varit inne och kollat lite men nej inget för mig värkade rätt vädelöst ända grejen jag gillade var att de var lätt att ändra färger, bilder,bakrund m.m.
Annars är den nästan precis som din bilddagbok bara lite mer designad så nej tack!Gör riktiga bilddagboken snygg istället och åt er bloggare. blogg.se is the shit!



5.Skräckfilmer från 80 talet

De suger bara finns inget att tillägga



Kommentarer
Postat av: Alma

Jag håller med dig om "tjocka människor", fler ursäkter än åtgärder gällande deras fetma. Dock har vi ju utelämnat ämnesomsättningen, nu tycker jag dock att om man märker att "oj, jag går visst upp mer och mer i vikt", och fortfarande inte börjar träna, så får man skylla sig själv. Men..

En lärare nämnde, och detta var eg. poängen med min kommentar, att en vän till henne var klassad som anorektiskt smal, så att säga, och han åt ofta på mc och pizzerior, ökade inte ett kilo. (Han dog av en propp i blodet..)



Gillar gilla/ogillalistan!

2010-03-02 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0