Pernillas gilla VS ogilla lista.Tema : Sex :)

 

 

 




Gillar lista





Skeden:
Sexställningen där tjejen ligger på sidan framför killen. den är gammal men de blir aldrig oskönt i denna ställning ligger lätt på top 5 i min lista!Desutom kan killen göra så mycket mer, kyssa nacken, hålla om, pilla lite här och var ja vad nu du tycker är skönt. Stor hyllning från min sida!


Rider:
Låt din kille sitta i en soffa eller i en fåtölj där han kan luta sig bakåt. Ställ dig på huk över honom så att du rider honom ”ståendes” på huk. Perfekt så att du kan kontrollera farten själv!
Visst är de så att killen bestämmer ganska mycket i sängen men här kan du själv ha all kontroll om du bara så vill.


På köksbordet:
Ligg på ett bord, med rumpan precis vid bordskanten. Lyft sedan upp ditt ben så att det vilar mot hans axel."att göra något oväntat får adrenalinet att strömma till"
En spännande "lek" man aldrig tröttnar på.


Liggande doggy style:
Ligg på mage och låt honom komma in i dig bakifrån. Låt dina ben vara mellan hans, för att få en tajtare och mer intensiv känsla för er båda.
Visst är "vanlig" doggy style skönt men jag tycker ändå detta ger en mer intimkänsla.


Rollspel:
Något jag alltid velat testa tyvärr så är jag för rädd att bli för "oseriös" jag tror inte jag skulle klara av att vara seriös.
De jag menar är att jag skulle antadligen börja skratta eller förstöra allt genom att säga något dumt och sänka min partners självförtroeende. Men någon gång i min framtid ska jag fan testa, kanske får "mogna" till lite först.



Ogilla:



Killar med för mycket självförtroeende:

Visst tycker jag själv att de inte får vara för mesigt i sängen men man jag vill absolut inte ha en "gris" i sängen häller som vill helst kolla sig i spegler medans han "knullar" mig.
Killar som skryter för sina kompisar hur många de har haft sex med och hur hårt de har "pumpat" dem.
usch ! inte okej. Ge mig en kille som vet att han är bra utan att skryta om de.


Killar som frågar "Hur många gånger kom du ?"

Oftast när de frågar har man inte komit en ända gång men man svarar alltid ehh 3 typ.....
Sluta fråga ! du märker när när tjejen kommer.De blir bara en jobbig fråga vi tjejer måste ljuga om för att få er killar känna er bra.


Killar som frågar om man vill komma över och kolla på film:

Skippa skit snacket och fråga om vi ska ha sex istället! Är så otroligt trött på denna "täckmantlen" oftast slutar de ju med att man har sex iallafall. Jag säger hällre ja till en kväll med sex än ja till en filmkväll.


Tjejer/ killar som skyller på att de har ont i huvudet
:
visst finns de dagar då man inte känner för att ha sex eller helt enkelt inte orkar varför då säga att man har ont någon stans? oftast i huvudet haha
De är inte så svårt att säga nej jag vill inte eller nej jag orkar inte om de sårar personen är han/hon inte mycket att ha om han/hon inte kan ta att du inte känner för sex.




Killar som somnar efter sex:
Detta är inte okej! eftermyset då? Ni killar behöver faktiskt inte decka så fort lite sperma har läckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0