Åh happy day..

Svar till Nickie : Nej jag ska inte fixa håret dagen innan, de jag menade var att jag ska färga, klippa och få lite tips m.m. Håret gör jag på morgonen. Jag har dock inte kommit på hur jag vill ha det än.



Jag har i alla fall varit på stan idag och fixat skor till balen och en klänning som kan se rätt tråkig ut på bilden men med rätt frisyr och snygga leggings tror jag de kommer bli perfekt :) Desutom var de den ända klänningen mina pattar fick plats i och de känns otroligt skönt.




klänning från Once 299 kr




Skor från din sko 399kr


Jag tyckte att jag kom billigt undan(billigare än vad jag tänkt iaf :) )
I morgon är de bara smyken och lörhåret kvar som behövs, ska nog köra på pärlor. Man får se vad man hittar.


Jag tror jag ockås lovade igår att ni skulle få se den fina bilden när jag har spolar i håret jaa varsigoda mina vänner :)




Är de inte vackert? Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0