Klänningkåt

Jo jag har ju alltid gillat klänningar och nu så har jag hittat några jag vill ha :) sen får man ju se vad kontot tillåter




En klänning från nelly. com  549kr





Klänning från bubbleroom.se 299 kr




Klänning från bubbelroom.se 8995 kr


En till klänning från bubbelroom.se 249 kr



Klänning från ingelita.se   249 kr



Nu orkar jag inte lägga upp mer klänningar idag men de kanske kommer mer imorgon.
A juste jag sa att jag skulle lägga upp bilder på håret men de blev verkligen katastrof så nej de blir inget med det, möjligtvis att jag lägger upp en super snygg bild när jag har spolar i håret men den tanken ska jag sova på först :) Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0