Snart så

Hejhej :) helgen har varit bra, de blev en blandning mellan fest och skojsigheter!


Balen närmar sig och jag har faktisk beställt tid på frissan på tisdag! Valde en frissör som ligger nära torpa i jönköping, klostergatan något salong heter den :) de var jätte trevliga och jag tror mitt hår kommer bli jättebra.

Håller just nu på med mitt hår och kollar lite hur jag vill ha de, har spolar i hela håret för tillfället får se hur de blir :P de kommer bilder senare :) Nu ska jag äta glass bye bye


Kommentarer
Postat av: Nickie

Baaaal, ska du göra håret på tisdag och sen sova med det till onsdag? Är det jag som är trög igen? "/ :b

2010-05-23 @ 23:55:41
URL: http://nickiekick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0