tja !

Jag har komit på att de ända gångerna jag bloggar är när jag är i skolan, funderar på om jag kommer att någonsin fortsätta blogga efter jag gått ut? Jo men självklart kommer jag de och de är ju ändå 4 veckor kvar tills jag tar studenten :D

Men till viktigare saker...

Jag vet att jag varit lite upptagen nu ett tag och ja jag vet att vi sa att vi aldrig skulle låta något gå i mellan oss. Det har de inte gjort häller även att vi kanske inte umgås så mycket och går kanske lite åt var sitt håll.Detta är inte med mening och jag kommer alltid finnas här för dig och jag vet att man inte kan skylla på något.
De är så mycket jag vill säga till dig som jag inte vet hur jag ska säga de.
Jag vet inte ens om de spelar någon roll längre?
De är inte meningen att de ska bli som de blir nu och jag känner hur du tycker jag sviker dig och på ett sätt känner jag själv att jag faktisk gör de.
jag vill att vi ska kunna ses mer än vad vi gör och detta ligger väl ganska mycket i mig men de ligger lite hos dig med.
Du står mig så nära och jag vill verkligen inte att du försvinner för du betyder så himla mycket och kommer alltid göra.
Jag älskar dig och jag hoppas att du förstår.
Jag avslutar med förlåt och vet inte rikigt vad jag ska göra....




Kommentarer
Postat av: Sara 20år & tvåbarns mamma

Fan pillan du får lära dig att uppdatera bättre, skit surt att bara sitta här och vänta på att du ska skriva något ;P

2010-05-16 @ 23:58:38
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0