All i need is you <3

Hej hopp :) Händer ju inte så mycket på dagarna därför jag inte bloggar så ofta men 14 ska jag plåta om benet och förhoppningsvis få börja gå hos sjukgymnast :D
Jag hoppas verkligen det för den 18 december spelar moe joe på Ztyle! MISSA INTE!
Jag vill verkligen gå men ja man får ju se hur det går.

Senare idag när Mattias kommer hem ska jag åka och köpa tejp och hårfärg :P man får se hur detta slutar.
I morgon ska jag även börja jul städa.. ahha får se hur jobbigt det blir men tanken är att vi ska kunna sätta upp julgrannen snart :)


Var på Gegås i går med, hittade ganska mycket :) dock glömde jag att ta med mig min väska som jag glömde i bilen och där i ligger min medicin (Y) bra Pernilla...


Imorgon händer:

  • Julstäda
  • Slå in julklappar
  • Ta blodprov
  • Hämta upp min medicin i Halmstad i någon butik







All i need is you

Kommentarer
Postat av: Silje

mere bilder :)

2010-12-03 @ 20:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0