God morgon!

För mig en dålig morgon.. jag har haft sjukt ont hela natten värst var nog i morse... Tabletterna hjälper typ inte detta är inte så bra.
Waran motagningen ringde kl 9 och sa att jag måste ta blodprov idag senast i morgon kl 10 då jag också ska gå på ett möte gällande denna medecinen .. biverkningar och sånt ska vi gå igenom.
 Sen ringde mamma och sa att hon hade pratat med någon läkare på ryhov och han tyckte jag skulle röntka nu på en gång eftersom jag har så ont är den onödigt att vänta två veckor. Värken jag har borde varit mycket mindre eftersom det har gått en vecka nu utan att smärtan har minskat.
Nu ligger jag här och väntar på mamma ska komma hem hon kommer nog vid 12-13 sen åker vi nog till akuten igen... suck... fast bättre åka in nu än om två veckor...
Känner att jag luktar en blanding mellan sjukhus, svett och panik... usch inte alls så gott  men duscha kan jag inte ´fixa själv så får bli en "snabb" dusch med en blöt handuk så man inte pestar ner hela akut avdelningen.
Ska försöka få i mig något att äta utan att spy med, får se hur det går.
 

Jag vet inte riktigt när jag kommer kunna uppdatera nästa gång men det kommer :) Tack för allt stöd!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tänker på dig Pernilla. Håller alla tummar jag har för att du ska bli bättre snart!!

Massa Kramar

2010-11-04 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0