Jag som trodde inte jag kunde få mer otur :/

Hejhej! Hoppas alla har det trevligt ja ni som kan gå i alla fall ... var nere och tog blodprov idag plus att jag fick ta en spruta i dag igen ... men nu behöver jag nog inte ta mer sprutor på ett tag .förutom blod prov som jag ska ta nästa gång på torsdag.
I går när jag skulle duscha märkte jag att jag inte kunde böja mina tår.. fan... hur mycket jag än försökte gick det inte och det värsta är att det gjorde inte ont, inte det minsta men de ville bara inte böja på sig...
Ortopeden ringde idag med jag skulle egentligen vara där på torsdag och röntka om allt för att utesluta operation men istället nu får jag åka in i morgon och röntka och kolla varför mina tår vägrar böja sig.
önska mig lycka till! jag hoppas verkligen jag inte behöver operera .


Jävla biefekter på läkemedel är bajs! jag har nog snart mer ont i magen än vad jag har i benet... svullen och illamående och också sånt man får stå ut med... det ända positiva är att man kanske går mer lite i vikt :P

Nu ska jag förska äta :) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0