Läkarnas beslut.

Läkarna ringde i morse och hade bestämt sig hur de ska göra.. På fredag ska jag opereras men nu kommer det jobbiga... jag blir sövd som tur är.. men först går de in och kollar om det de behöver sätta in en skruv om de inte behöver de syr de igen och jag fortsätter att gå med min ortos... men om det skulle behöva sätta in en skruv måste de sy igen och lägga in mig på sjukhuset sedan ge mig medecin som "motverkar" waranen.. eftersom waranen gör att mitt blod blir tunnare vågar de inte göra något eftersom risken för att jag ska blöda en massa är ganska stor.

Så då läggs jag in på sjukhuset och byter medecin några dagar sedan opererar de in skruven.
De jag blir rätt arg på, är att om de hade gjort detta för 11 dagar sedan när de första gången bestämmde sig för att operera in skruven hade jag varit nästan halv läkt nu! och då hade jag inte fått bloddproppen än så jag åt inget waran..om jag ens hade fått en blodpropp då...






P.s Hanna hälsade på en stund idag :) blev jätte glad.

Kommentarer
Postat av: Alma

Låter inte som om dem vet riktigt hur dem ska knäcka nöten.

I de fall jag hört om så har dem vetat innan dem gått in huruvida en skruv är nödvändig eller ej.



Som svar på din kommentar; Funderar starkt på att protestera mot sjukvården.

2010-11-10 @ 18:25:32
URL: http://missgrinch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0