Ropar mitt inre jag på hjälp?

Detta är helt sjukt jag har börjat få väldigt svårt att sova och när jag väl somnar återkommer en dröm som gör mig rent ut sagt galen!
drömmen börjar alltid med att jag står framför en spegel och kollar på mig själv efter ett tag när jag sminkat mig, valt kläder osv.. går jag ur min lägenhet som inte alls ser ut som den jag bor i idag jag ser heller inte min pojkvän.
Jag sitter på en väldigt tråkig och sorgsen buss och tittar ut ur fönstret, jag kan inte känna känslan men jag skulle gissa på att jag är väldigt ledsen och vilsen.
Jag hoppar av bussen på ett helt främmande ställe jag aldrig varit på och går in i ett stort lägenhetshus.
Där möter jag en teraput, de är nu det läskiga kommer in...
Jag sitter alltså där och berättar massa historier om "mitt liv" som aldrig ens har inträffat, jag kan ju säga att det är inga vackra historier det värsta man kan komma på, sitter jag hos en teraput och berättar om.
Jag hade inte blivit skrämd om de var bara vanliga "historier" om hemska saker men dessa saker jag sitter och säger i drömmen är otroligt detaljerade så jag nästan skulle tro att det faktiskt har hänt på riktigt. Det är aldrig samma historier men alltid samma börjar och teraput.


Börjar jag bli galen eller vad är det frågan om? Måste nog ringa min gamla psykologi lärare och fråga vad som är felet på mig? eller behöver jag kanske gå i terapi ? är det något som tynger mig som mitt omedvetna jag vill att jag ska veta? Herre gud jag låter som värsta psykot :P

Någon som har någon idé vad jag lider av?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0